På jobbet igen.

Började som sagt jobba i måndags igen. Kändes relativt bra faktiskt. Ganska skönt att komma in i vardagen igen. Har spenderat galet mycket pengar under resans gång, så behöver fylla på resurserna lite. Framförallt skönt att vara tillbaka i Bondi, skönt att ha ett eget rum, ett kök och en dush. Och såklart Erik och Amanda :) De är så gulliga mot mig, fick en present när jag kom hem och de hade ritat en bild "Welcome home Martina!". LOVE THEM!

Jobbet rullar på igen. Var väl lite ringrostig i måndags efter 5 veckors uppehåll. Idag har det gått utmärkt, har haft en riktigt bra dag. Har saknat Rebecca, min jobbarkompis i QVB. Kändes lite som att jag lämnade henne i sticket när jag for upp längs kusten, men hon har överlevt. Härlig människa!

Mycket jobb nu denna veckan. Jobbar hela veckan ut och sen måndag och tisdag nästa vecka innan jag har en ledig dag. Så jobbar alltså 9 dagar i sträck. Wiho! Har tre dagars ledigt på tre veckor, det ni! Bra pengar. Det är vad jag tänker för tillfället. Känner ju ingen i Sydney längre, så har inte så mycket annat att sysselsätta mig med. Är ju trots allt bara 2 månader kvar på jobbet, så lika bra att slita lite. Har fått dagar fram till mitten av juni än så länge, men det fylls nog snart på verkar det som.

Längtar hem till svenska sommaren! Så mycket jag ser fram emot nu. SAKNAR ER ALLA! Det är nu jag inser vad allt och alla betyder där hemma... Det är nu jag inser vad jag har... Det är nu jag kan säga att jag inte kan leva livet utan er! <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: lina

Hej martina!! bra att du kommer hem snart.. kram kram

2008-05-10 @ 18:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0