Nu är jag glad :)

TACK FAMILJEN!

Amanda hämtade mitt paket på posten idag, eftersom jag jobbade. Så när jag kom hem fanns det ett paket som väntade på mig. Ett ganska stort och tungt paket. Spännande.

Öppnade och läste kort från mamma pappa, farmor farfar och blomsterkiosken. Blev till och med tårögd... Saknar er alla! I paketet fanns tidningsutklipp från Carlskrona tävlingen som Lindohfs Blomsterhandel vann. Fick vetebröds pulver och kanel, så jag kan baka riktiga kanelbullar, vilket dom inte har här. Och vaniljsocker så jag kan baka kladdkaka! Så den verkligen blir kladdig! Sen massa svenskt godis, Pim Pim, Ahlgrens bilar och Zoo. Farmor skickade med lite presenter till Amanda och Erik också. Fina muggar som hon själv målat, med våra svenska vårblommor. Och ett par grytlappar som hon virkat själv, med tummar i.

TACK FÖR ALLA BRA GREJER! <3 <3 <3

Imorgon är jag ledig. Gissa vad jag ska göra då? Hehe, kan inte vara så svårt att lista ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0