Mors dag (i Australien)

Phuu.. Äntligen över. Har jobbat 7 dagar denna veckan, 2 återstår innan min lediga dag. Har varit ganska mycket att göra, fast inte precis som alla hjärtans dag.

Idag åkte jag till Headoffice där jag skulle jobba i workroom, men när jag väl kom dit efter 1 timmes bussresa, så behövdes jag inte. Så jag blev transporterad över till Rhodes, som ligger en bra bit utanför stan. (ca 1 ½ timme från Bondi.) Stannade där i en timme, sedan kallade de tillbaks mig till Headoffice igen. Chefen ändrade sig... Producerade lite make-up med Nettan och åjte därefter vidare till Bondi Junction. Där var det minsann mycket att göra, så fick stanna tills 3.30.

Eftermiddagen har jag spenderat här hemma i lägenheten. Eller jag gick en promenad över till Bronte i en timme direkt efter jobbet. En himla fin promenadsträcka precis längs vattnet. Så nu sitter jag mest här och är social över internet, om det nu går. Erik och Amanda är inte hemma, så har ingen annnan att prata med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0