Vilodag...

Idag är det söndag. Jag har inte gjort något speciellt på hela dagen. Riktigt SKÖNT faktiskt. Äntligen få göra ingenting och bara ta det lugnt.

Erik, Amanda och jag kollade på en film, men jag somnade som vanligt och kan erkänna att jag inte såg speciellt mycket av filmen.

Jag har planerat klart min APRIL-resa och nu återstår bara bokning. Backpacker stället var inte bemannat för bokning idag, så får vänta till fredag då jag är ledig näst.

Solen kom fram från molnen runt 3, så då gick vi alla tre ner för att njuta på stranden. Härligt!

Jag köpte mig en god glass och gick hem för att laga middag. Erik och Amanda skulle ut och äta, så jag gjorde min egna grej.

Nu sitter jag vid datorn och lyssnar på The Knife. Har bokat flygbiljett för att åka till Melbourne med Helena över tisdag onsdag. En kort, men förhoppningsvis intensiv och kul resa :)
 
Dags för att inta sängen! En lång jobbdag imorgon att tänka på... 8.30-6.30... GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Hej hoppas du har det bra.
Här hemma är det fem minus grader,hoppas du har det varmare!!

//sebbe =)

2008-03-07 @ 07:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0