Tisdag Onsdag 11-12 mars

Jag var som vanligt ledig tisdag onsdag. Eftersom det var fint väder så hängde jag på stranden. Eller i alla fall på tisdagen. Jag vandrade från Bondi till Coogee igen, tog denna gången precis en timme! En väldigt härlig promenad faktiskt. Jag låg och njöt på stranden från 10.30-17.00, så det var en stund :) Fick lite sällskap av en svensk kille som heter David, på eftermiddagen. Väldigt trevligt! Vi badade och pratade en massa.

På onsdags morgonen vaknade jag av att telefonen ringde 07.10... Nettan bad mig att jobba, och det kändes som att jag inte hade något val, så jag fick pallra mig upp ur sängen och åka till jobbet. 9-6.30, mindre kul på en ledig dag. Men på kvällen mötte jag upp David och vi hängde hemma hos honom tillsammans med hans 8 flatmates. Vi hade kul och trevligt. Sen gick vi ut, till side bar, samma bar som jag var på med alla de svenska tjejerna, under wake up hostel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0