Söndag 23 mars

ÄNTLIGEN SOOOL! Spenderade större delen av dagen på Bondi Beach. Jag var trött efter gårdagens party, så får erkänna att jag slumrade till på stranden...

Och vet ni vad?! Lyssna nu! Larmet gick på stranden, en haj kom inärheten så de föste upp alla ur vattent, la ut nät, kom med helikopter och körde runt med motorbåtar. Galet! Häftigt att vara med om faktiskt. Jag var inte i vattnet vid det tillfället, så beskådade allt från min bekväma varma plats i sanden. Efter nån timme var allt över, så jag tog mig ett dopp bland vågor och strömmar.

På kvällen åkte jag in till stan igen för att träffa Micke och de andra i lyan. Vi kollade film, gick över till en pub och kollade fotboll (vilket inte intresserade mig ett dugg) och gick sen tillbaks och såg film igen. Ännu en sen kväll/natt... Så jag kom hem runt halv fem på morgonen, phuu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0