Snart är det påsk...

Oj vad tiden går fort. Jag kan inte riktigt förstå att vi är inne i påskveckan. Jag jobbar en massa och nästa vecka lär bli minst lika mycke. I helgen är jag dock ledig ganska mycket med tanke på påsken. Chefen har däremot bestämt att vi trots allt ska ha öppet på lördag... Känns ganska meningslöst med tanke på att de flesta inne i storstan åker iväg över en långhelg som denna, så det lär ju inte vara speciellt mycket folk som strosar runt på stan. Vem åker in för shopping påskhelgen liksom?! Jag vill bara inte jobba, men eftersom jag är cassual så blev det ju såklart min lott. JIPPIEEE! Eller inte...

 GLAD PÅSK på er där hemma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0