POST

Nu har jag fått nått spännande att hämta ut från posten igen. Mycket märkligt... Blir lika nyfiken varje gång :) Denna gången verkar det vara större, för det är en annan sorts lapp, men jag vet egentligen inte. Återstår att se! Måste hämta ut det imorgon tror jag, slutar "tidigt" då.

Måste tacka Lina för en fin påsktanke! Tack för kortet :) Mycket gulligt av dig min vän <3 <3 <3
Och tack till farmor och farfar som skickat ett fint kort :) TAAACK!

Jag blir så väldigt glad av allt ni skickar! Alla tankar ni ägnar mig :)

Men... Nu åker jag iväg i 5 veckor och kommer därmed inte att kunna hämta ut min post om någon skickar. Så tänk på det! Jag kommer hem i början på maj, och då blir allt som vanligt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0