Lördag 22 mars

Lördagen var hysterisk... Jag jobbade, började 9. Nettan ringde efter sådär 45 minuter och sa att jag måste åka över till Rhodes för att jobba Kates skift där eftersom hon blivit sjuk. Rhodes ligger evigheter från stan... Så Bernarnd, högsta bossen, kom och hämtade upp mig och körde mig till nästa ställe. Allt är hysteriskt och galet när Bernard är i butiken. Så först en helomvänding i QVB, sen samma sak på Rhodes.

Ganska kul att jobba på Rhodes. IKEA ligger i samma center, så man såg IKEA-kassar överallt :) Rätt kul att namnen på alla möbler och saker står på svenska. Inte många som lär förstå vad de betyder. Kändes nästan som hemma att befinna sig bland alla dessa IKEA gerjer :D

Det tog mig ca 75 minuter att ta mig hem från jobbet denna dag... Inte precis vad jag hade planerat eftersom jag skulle på fest efteråt. Mindre kul att bo på andra sidan stan vissa dagar... Men snabb som man är så gjorde jag mig i ordning på nolltid och åkte in till stan igen, så var där vid 9.

Blev inbjuden till Micke och David igen. Och alla deras flatmates, de är ju typ 9 st. Hade en helkul kväll! Vi förfestade lite och spelade kortspel. Sen drog vi till en galen Gayklubb. Hur kul som helst! Killar som dansade i bara överkroppar, som stod och hånglade och som var helt galna! :D Skoj! En kväll att minnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0