Just today

Idag är det måndag. Jag jobbar vanligtvis på QVB, men idag har jag varit på MLC. Jag har sprungit runt med alla måndags leveranser till kontor och receptioner runtom i stan. Många är lediga på jobbet nu, så vi förflyttas runt mellan butikerna för att räcka till. Det kom även en annan tjej för att hjälpa till, en tjej som fortafrande går den ettåriga floristutbilningen här... En riktig nybörjare, hihi.

Slutade jobbet oväntat tidigt, redan vid 2. Så jag gick en runda på stan och provade ut ett par joggingskor. Jag måste verkligen köpa springskor, och Amandas bror jobbar i samma sportaffär fast på ett annat ställe, så han kan köpa dem billigare åt mig :) Mycket bra! För träningsskor är så mycket dyrare här än hemma...

Jag har även hämtat mitt paket på posten idag! Har äntligen fått min ring :) Den ring som jag fick av mina systrar på min födelsedag, som var för liten, som jag sedan beställt i en annan storlek, som var försenad, men som nu äntligen anlänt till mitt finger! Och i paketet fanns chockladägg, en kyckling och ett fint halsband! Vilken överraskning att få så mycket extra! :) TACK MAMMA OCH PAPPA!

Måste också tacka mormor och morfar för påskpresenten. Jag ska förmodligen fixa en liten påskmiddag här, så då kommer allt till användning! Servetter, duk och fjädrar :)

Och tack till farmor och farfar som skickar mig uppdateringar om läget där hemma. Det är så roligt att få post! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0