:)

TAAAAAAAACK!
Shit vad glad jag blev idag! Så himla lycklig, så överrakad :)

Hämtade ut mitt paket på postkontoret idag. Det var ett stort paket med en smilegubbe på. Kunde se redan på utsidan vilka det var ifrån. Åhh, ni är för fina!

Paketet var från mina kära arbetskamrater på Blomsterkiosken, och innehöll ett påskägg med godis, en dödskalletvättsvamp (kanske för att jag gillar dödskallar, eller möjligen för att jag behöver skrubba mej?), en godisklubba, en liten katt (minimolly?), en påskakärring och ett kanelbullekort :) Jag är så GLAAAD! (Och jag saknar kanelbullar...)

Så lycklig över att ni kommer ihåg mej, eller det är klart ni gör, men att ni tänker på mig och gör nåt så fint som o skicka en påskpresent. Äkta kärlek :) Hihi.

TACK SÅ VÄLDIGT!
Om jag kunde så skulle jag kramat er alla riktigt hårt! Får skicka en stor kram här istället.
<-------------------O------------------->
(Kan ni tyda min kram?)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Varsågod så väldigt från alla genom Cilla. Visst kommer vi ihåg dig (svårt att glömma...;)) Vi väntar otåligt på våren, och fryser om öronen. Men snart så... Nu ska du väl snart ut o resa!!? Ha de kul o akta dig för kängurur. Du har väl sett på Americas funniest homevideos hur de sparkar små barn!!! Bara skojar!!

2008-03-28 @ 06:46:33
Postat av: Lina

Ha de nu så bra på resan och va rädd om dig..
kram kram saknar dig

2008-04-01 @ 15:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0