Så svenskt.

Idag har jag varit på svenska kyrkans cafe och ätit våfflor :) Hur gott är inte det då? Såhär på andra sidan jorden, ni förstår inte hur bra det smakade! Sen lyxade jag till det med kanelbuller och Marabour choklad.

Inatt blir det fotboll igen. Sverige - Ryssland. Matchvaka här i Bondi, 4.45 stätter det igång. Kommer bli en lagom kul dag imon... Tur man jobbar sena skiftet, 12-21.

I måndags var jag på Sydney Aquarium. Helt fantastiskt. Jag promenerade i undervattenstunnlar med hajar och rockor simmandes över och omkring mig. Häftigt! Väl värt ett besök. En såndär turistgrej som jag var tvungen att göra i all hast innan hemresan.

Tisdag var cheap-movie-night på bion. Så jag var och kollade på Narnia - Prince Caspian. Helt okej, men gillade den första bättre. Men 9 dollar är ju ingenting, bara 54 kr :)

Godnatt, HEJA SVERIGE! Klart vi tar ryssarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0