Planer för JULI!

30 juni
07.10 lyfter planet från Sydney för att landa i Alice Springs kl 10.00.

1-3 juli
06.30 tisdag morgon, blir jag upphämtad från mitt hostel för att bege på Camp Safari ut i öknen. Riktig camping och överlevnad mitt i ingenstans. Sova under bar himmel med dubbla sovsäckar, då det blir minusgrader på natten och värmebölja på dagen. Blir långa promenader runt det röda berget Uluru och en massa andra spännande saker!

4 juli
10.45 går planet tillbaks mot Sydney där jag kommer att spendera helgen.

7 juli
07.15 flyger jag från Sydney för att anlända i Melbourne 08.45.

8 juli
Jag åker till Philippe Island för att se de små söta pingvinerna trippa upp på land i solnedgång. Kommer även träffa på koalor.

9-11 juli
Resa längs Great Ocean Road. Ska vara jättevacker natur och fantastiska vyer. Kommer att stanna på olika platser och göra härliga promenader. Blir förmodligen kallt i Melbourne, juli är ju trots allt mitt i vintern.

12 juli
Hemresa mot Sydney 17.15.

16 juli
MOT SVERIGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0