Hej var det går.

Sista helgen för Pearsons Florist. Jobbar fredag lördag söndag, sen är det över.

På måndag åker jag till Alice Springs på camping safari omkring Uluru, det där röda berget som alla känner till. Sen spenderas helgen i Sydney, måndagen därefter bär det av mot Melbourne, great ocean road och Philippe Island. Sen är det inte mycket kvar. Några dar i Sydney, sen är det tack och hej till Australien för min del. (för den här gången). Den 16 juli hoppar jag med sorg och glädje på planet mot Sverige!

För jag har vatt här i nästan ett halvår nu! 6 månader. Jag kom ju nyss hit, hur gick det här till? Vem stal min tid?


Kommentarer
Postat av: cilla

...eller som man säger på sturkö: vem har tatt denna afton?

2008-06-27 @ 08:22:56
Postat av: sandra

snart hemma :D

2008-07-01 @ 20:54:46
URL: http://saandrras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0