Fjärilar i magen

Det känns som att gå runt och vara nykär. Fast egentligen längtar jag bara till att få komma hem och träffa mina kära vänner och familj! För snart är det dags, snart lämnar jag Australien, Sydney, Bondi och Pearsons Florist. Snart är jag hemma på andra sidan jorden igen, snart är jag hemma i lilla Karlskrona. Staden som aldrig egentligen varit nåt speciellt, men som jag nu förstår har en väldigt speciell plats i mitt hjärta. Det är mitt hem. Staden jag spenderat 20 år av mitt liv i, som jag lämnat, men som jag nu kommer tillbaks för att älska!

Sommar och sol på vackra Aspö. Strandstek på Saltö Beach. Grillkvällar med vänner. Det finns så mycket jag ser fram emot! Kan inte vänta! Jag längtar efter allt det där som bara varit vardagen förut. Nu vet jag hur mycket jag verkligen uppskattar allt jag alltid haft och varit så van vid.

NU ÄR JAG REDO ATT KOMMA HEM. REDO ATT ÅTERGÅ TILL DEN GAMLA VARDAGEN. SKA BLI SKÖNT.

För jag saknar er så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0