Det närmar sig...

Sista veckan i Sydney. Lika bra att passa på att ha kul! Och det har jag haft :) Har umgåtts mycket med Elina och Patrick, två svenska vänner. Hittat på en massa roliga saker. Måste skapa minnen från Sydney, haha.

Idag har jag en tråkdag. Det är jättefint väder, fast det blåser typ storm... Men jag sitter inne och försöker förstå mig på det här med taxback och superannuation. Tusen olika företag att anlita, inte som hemma precis då man bara skickar till skatteverket. Sen tar de ju runt 15% av skatten jag betalat in för att de utför återbäringen åt mig. Hur korkade är de egentligen...

Har alldeles för mycket kläder att ta hem... Får inte plats i väskan. Och även om det skulle fått plats så väger det på tok för mycket. Så idag ska jag ta mig in till stan och packa en box att skicka på posten... En ganska stor box. Hade ganska mycket mer än jag trodde... Ups...

Och så har jag blivit förkyld också. Efter midsommarhelgen... Så är inte så pigg för tillfället... Snorar och hostar, mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0