Dagens tankar.

Denna veckan jobbar jag på MLC, det stället som jag gillar bäst. En av tjejerna har en veckas semester, så jag fick hennes skift. Roligt att vara på ett ställe man trivs på, där man kan göra som man vill och alla är nöjda.

Tiden går fort. Har bara 35 dagar kvar i Australien. Kan inte förstå att nästan 5 månader har gått... Jag har varit på andra sidan jorden i snart ett halvår! Låter ju jättelänge, men tiden har bara rusat iväg. 6 månader känns ju som ingenting...

Längtar tills mina två sista veckor här, då jag ger mig ut för att resa runt igen. Blir Alice Springs och Melbourne. Sen hem till sommarsverige. Känns jättekonstigt att det här snart är över. Att jag kommer vara hemma igen. Att allt kommer vara som "vanligt" igen. Att jag kommer vara på andra sidan jorden... Konstigt.

Saknar er alla!
Snart kommer jag hem!

<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0