London Heathrow

Jaha, då var man i London igen, eller på flygplatsen i alla fall. Sitter och tar det lite lugnt, surfar runt lite med min dator. Bra när man har laptop och kan koppla upp på nåt trådlöst nätverk såhär.

Har shoppat lite på flygplatsen. Parfym och choklad :) Man får ju passa på i taxfreen.

Lämnar London och beger mig mot Köpenhamn vid 10 härifrån, vilket betyder att jag är framme vid 13. Fattar inte att jag flygit tvärs över världen igen och att jag nu är så himla långt ifrån var jag var igår. Konstiga uppfinningar det finns. Jag blir fortfarande fascinerad av att flyga, fastän jag gjort det flertalet gånger sedan jag kom till Australien.
 
Ska gå och äta nåt nu tänkte jag. Ses snart! :)

PUSSOKRAAAM!

Kommentarer
Postat av: maria

välkommen hem! :)

2008-07-24 @ 20:08:15
URL: http://killaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0