Söndag 080217

Nu har jag varit i sydney i 4 veckor. Visst har tiden gått ganska fort? Fast det känns ändå som att jag har hunnit med ganska mycket utöver jobbet.

Jag planerar för att göra en resa upp mot norr längs kusten, förmodligen i april. Jag vill se barriärrevet, lära mig dyka, vandra i regnskogen och se koalor, kängurur och dingos, besöka ayers rock och slappa på de vita sandastränderna längs kusten ner mot Brisbane. Det finns en massa  jag ville se och göra... Måste bara planera noga så att allt hinns med. Beräknar att ta kanske 3 veckors ledig för att resa.

Nu ska jag gå och lägga mig. Klockan är bara halv tio, men jag är helt utmattad efter allt jobb. Jobbar ju imorgon också, sen är jag faktiskt ledig i två dagar, ska verkligen bli skönt. Det behöver jag nu. Bara koppla av och ta det lugnt, förhoppningsvis blir det fint väder så jag kan ta mig ner till stranden.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0