Godmorgon...

Idag är det söndag, jag är ledig. Jag hoppades på en härlig dag på stranden, men det är molnigt ute, typiskt.

Amanda ska jobba på en bröllopsmässa idag, så hon har fixat fribiljetter till mig och Nettan. Det kommer vara klänningar, skor, mat, godis, smycken och såklart brudbuketter och arrangemang! Ska bli spännande att se brudmodet i Sydney. Det kommer ju förmodligen att vara annorlunda jämfört med Sverige.

Det verkar som jag oroat många med vad jag skrev igårkväll... Men det är så frustrerande att inte ha några vänner! Jag har ju Erik och Amanda, de tar hand om mig, de är jättesnälla. Men jag vill ha några som är i min ålder som jag kan hänga med och förhoppningsvis åka runt lite med här i krokarna. Några normala människor, eller i alla fall såna som jag.

På jobbet känns det bra, då gör jag ju vad jag ska och har trevliga arbetskamrater runt omkring. Men när jag är ledig vet jag inte riktigt vad jag ska göra. I alla fall inte på helgerna. Det är ju inte kul att gå ut själv... Man ser ju fester och folk överallt, men jag känner ju inga. Vart är alla trevliga och sjyssta människor som jag trodde fanns här?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0