Bridal Exhibition

Igår, söndag 3 februari, var jag på bröllopsmässa här i Sydney. Amanda skulle jobba där för att hjälpa sin vän, så hon fixade fyra fribiljetter! Så jag tog med min Nettan, tejejen som anställde mig, och hon tog med två tyska kompisar som också bor i Sydney.
 
Det var en väldigt stor mässa, men otroligt mycket saker. Allt för ett bröllop! Jag har ju varit på bröllopsmässor hemma i Sverige, men aldrig på någon så stor som denna... Det kändes lite konstigt, för jag var ju bara där för att titta... Mest för att titta på brudbukettsmodet. Folk flög på oss/mig direkt och frågade när bröllopet skulle äga rum, om min mamma hade valt min klänning, vart jag ville ha bröllopsresan... och så vidare... Helt galna!

Tyvärr så fick jag inte ta bilder på mässan, det vartydligen inte tillåtet, speciellt inte när jag sa att jag var florist och var intresserad av blommorna. Tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0