Surfers Paradise, 5-6 april

Anlande till Surfers Paradise igar eftermiddag. Busstoppet lag precis vid hostellet, helt perfekt. Traffade tva svensk/chilenska tjejer vid recepionen, vi hamnade i samma rum tillsammans med 7 andra tjejer. Billigaste och basta stallet hitills, bara 15 dollar natten! Egen toalett och dusch, pool och bar utanfor.

Vi gick genom hela stan och letade efter thaimat i sakert 1 och en halv timme. Slutade med att vi at pizza, men den var supergod. Sen partade vi till det lite pa kvallen. Fast jag var alldeles for trott, sa jag hangde aldrig med ut. Skont att fa sova lite.

Idag har det regnat i stort sett hela dagen. TRAKIGT! Man vill ju har sol och varme nar mar ar pa the Gold Coast. Jag, Caroline och Jaquelin har vandrat runt har i Surfers hela dagen. Fick en halvtimmes sol som vi passade pa att njuta av pa den stora stranden. Vilka vagor! Tur man inte badade har.

Snart aker jag vidare till Brisbane. Bussen gar om en halvtimme.


Kommentarer
Postat av: Lina

Va bra att du ha skoj (för det verkar som det i allfall) hur har du det ananrs då? kram lina

2008-04-06 @ 13:16:38
Postat av: Farfar

Du ar fantastisk!Vilken reseskildring som du skriver.Vi kollar dagligen om du har skrivit nagot nytt,samtidigt som vi på Internet läser och ser bilder från de platser de besoker.Du får ha det så bra,vi väntar otaligt pa nasta AVSNITT.vAR RÄDD OM DIG! Vi SANDER EN STOR KRAM TILL DIG FRAN OSS,

2008-04-09 @ 07:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0