pa resande fot

vet att jag har varit mycket dalig pa att uppdatera. men har gjort en massa roliga saker och har darfor inte riktigt haft tid att skriva har. jag skriver dock i en bok, tankte lagga over det har nar jag far tid.

jag mar bra och traffar en massa roliga manniskor.

har varit pa fraser island, varldens storsta sando. campade 2 natter 3 dagar. var hur roligt som helst. och sa vackert! som en drom.

igar kom jag tillbaks fran en segeltur, 2 natter 3 dar. Whitsundays. har snorklat bland koraller och fargglada fiskar. helt fantastiskt!

imorgon aker jag vidare till magnetic island for att ta dykcertificat. ska bli roligt, spannande.

hoppas allt ar bra dar hemma! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Va bra att du har det bra nu när du gör din resa.. här hemma är det vår nu, solen skiner för fullt... hoppas att resan är bra kram hej

2008-04-21 @ 09:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0