Byron Bay

Dag 2

Jag gick upp vid 8 tiden pa morgonen. Startade dagen med en promenad till Woolworths for att kopa frukost och lunch for dagen. Jag lade aven in en maskin tvatt for att vara riktigt ordentlig.

Efter frukost spatserade jag runt lite i Byron, tog mig till ett internet stalle for att kolla laget hemifran. Jag laddade over alla bilder sa jag har dem pa ett USB memory stick.

Vid elvatiden motte jag upp Sigrid, den norska tjejen, som gjort skydive pa morgonen. Vi gick runt for lite shopping i den lilla byn. Jag kopte en sjysst vaska och en fotlank. Fina minnen fran Byron :)

Sigrid och jag at lunch pa Subway, latt det basta sandwish stallet! Sa gott! Darefter gick vi till ett gratis internetstalle igen. Sen tog vi en milkshake och satte oss for att vanta pa bussen som skulle ta Sigrid mot flygplatsen i Ballina utanfor Byron Bay.

Efter att ha sagt hejda till min nya van sa promenerade jag ner till stranden for att fanga lite sol. Vadret var skiftande hela dagen, mestadels molningt och aven regn. Sa man far ju passa pa nar solen skiner!

Pa min vag hem sag jag en stor rod buss med texten MOJO pa. Jag spanade in genom rutan och upptacke till min forvaning att det var mina surfarkompisar! Blev sa glad och gick med raska steg tillbaks mot Aquarious for att mota dem. Oj vad glada alla var! Kandes som att mota sin familj igen. Vi hade ju bott sa nara inpa varandra i 4 dagar, gjort allt tillsammans, sa det kandes bra att ses igen.

Senare guidade jag mina surfvanner till Woolworths. Jag kopte bara lite frukt och chips. Och nar jag stod utanfor och vantade pa de andra sa sag jag plottsligt ett mycket valbekant ansikte! En tjej springer fram och kramar om mig. Gissa vem det var?! KATE! Den engelska tjejen som jag jobbat ihop med i Sydney. Vilken overraskning! Helt ovantat. Vi bada blev sa glada over att se varandra.


Kommentarer
Postat av: cilla

fy attan va du är igång, lillen! kul!

2008-04-11 @ 07:49:11
Postat av: Lina

Hur har du depå resan martina? Hoppas att allt är bra.. kram kram

2008-04-15 @ 16:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0